joi, 8 noiembrie 2007

GABRIELA SZABO INVESTESTE


Fosta campioană olimpică şi mondială la 5.000 metri, Gabriela Szabo, este atrasă de jocul la bursă. Din 2004 şi pînă acum, investiţia marii sportive pe bursa bucureşteană i-a adus randamente de 600-700 %. "Am început să joc la Bursa din Bucureşti din 2004. Dacă la început eram un jucător mai degrabă calm, prudent, pentru că voiam să am siguranţa banilor investiţi, acum am devenit un jucător mai agresiv, mai sigur de sine. Au fost perioade cînd în jumătate de an am cîştigat şi de trei ori suma investită", a declarat Gabi Szabo. Actualul vicepreşedinte al Federaţiei Române de Atletism nu a cîştigat mereu. Înainte de 2004 a jucat pentru o perioadă scurtă şi la bursa din New York, unde a pierdut. "Am ales să investesc pe Bursa din Bucureşti pentru că a fost o oportunitate. Dacă în străinătate au profit de 7 % anual, la noi au fost şi de 100%", a explicat fosta alergătoare.

În ultima perioadă, domeniile preferate de investiţie pentru Szabo au fost SIF-urile, dar şi acţiunile Rompetrol Rafinare Constanţa şi Mecanica Ceahlăul. Ea lucrează cu o casă de brokeraj, care ia în general deciziile de investiţie, dar nu fără a o informa în prealabil.

Niciun comentariu:

Google